Slagelse.News – Når TMS Ringsted fra den kommende sæson spiller sine hjemmekampe i Spar Nord Arena i Slagelse vender elitehåndbolden igen “tilbage til Slagelse”, skriver Slagelse Kommune.
"Elitehåndbold vender “tilbage til Slagelse”"Artikelkategori: Slagelse
Slagelse.News – Et tip fik politiet til at rykke ud til en parkeringsplads i Slagelse. Her fandt betjentene et ulåst bil med et større kontaktbeløb.
"P-pusher afsløret af trafik"Slagelse.News – »Med den nye struktur gør vi det langt lettere for borgerne at finde de tilbud, der passer til deres behov, og vi skaber en bedre sammenhæng på tværs. Det betyder, at borgerne lettere kan få den støtte, de har brug for, og blive en del af fællesskaber, der styrker deres trivsel og livskvalitet,« lyder det fra formanden for Social- og Beskæftigelsesudvalget i Slagelse Kommune.
"Ny struktur skal styrke udsatte borgere"Slagelse.News – Politiet greb ind under en handel med ulovlige stoffer på en parkeringsplads i Slagelse, hvor en lokal bilist solgte stoffer til en cyklist.
"Pusher stoppet på Odensevej"Slagelse.News – »Hvis vi fortsætter med den nuværende drift og aktivitetsniveau, så kan vi allerede nu se ind i en væsentlig budgetoverskridelse. Og det skal vi undgå, så derfor handler vi på det nu og viser rettidig omhu. Vi har valgt en retning, hvor vi inviterer til dialog om de næste skridt og arbejder videre med den handleplan, hvor ændringer påvirker brugerne mindst muligt,« lyder det fra formanden for Kultur-, Fritids- og Turismeudvalget.
"Dialog om justeringer i svømmehallerne"Slagelse.News – Lokalpolitiet har identificeret og sigtet to mænd, der ved affyring af fyrværkeri skabte utryghed blandt beboerne i Ringparken i Slagelse den 18. april.
"Ulovligt fyrværkeri i Nordbyen"Skaelskor.News – En bil stjålet i Skælskør forulykkede tirsdag morgen i Slagelse. Bag rattet sad en ung lokal mand med hash på sig.
"20-årig kørte stjålet bil ind i lygtepæl"Slagelse.News – En 26-årig mand fra Odsherred skabte mandag morgen uro på Slagelse Sygehus. Da politiet ankom, tilbageholdt han sine personoplysninger og blev taget med på stationen.
"Anholdt på sygehus, men ville ikke sige navn"Slagelse.News – En bil røg i grøften i Vemmelev, og en mand blæste alkometret over 2,0 i Skælskør. Weekendens spritkørsler har kostet to mænd deres biler – og den ene var kørte end ikke i sin egen bil.
"Flere biler beslaglagt efter fuldemandskørsel"Slagelse.News – En våd bytur endte med to sigtelser for en 23-årig lokal mand, da han natten til søndag gik lidt for tæt på de parkerede biler i Slagelse. Politiet var hurtigt på pletten, men manden gjorde ikke situationen nemmere for sig selv.
"Ung mand hæv i bildørene"









