føtex åbner i Vestsjællandscentret

Slagelse.News – »Vi kan ikke vente med at komme til Slagelse, hvor vi endnu har til gode at tilbyde kunderne en indkøbstur i føtex. Vestsjællandscentret er knudepunkt for rigtig meget detailhandel, og vi glæder os til at byde kunderne indenfor i helt nye rammer,« lyder det fra i føtex, som er ejet af ejet af Salling Fondene.

"føtex åbner i Vestsjællandscentret"

Erhvervsvenligheden stiger i Slagelse Kommune

Slagelse.News – »Slagelse har gjort en stor indsats for at skrue op for erhvervsvenligheden. De har for eksempel samlet deres erhvervsservice i Korsør, så det bliver mere naturligt for medarbejderne at koordinere på tværs, i stedet for at virksomhederne skal løbe spidsrod mellem de forskellige afdelinger. Og de er i gang med at efteruddanne medarbejderne i god servicekultur. Fremgangen er velfortjent,« lyder det fra Dansk Industri Vestsjælland.

"Erhvervsvenligheden stiger i Slagelse Kommune"

Sorø Forsyning bliver en del af Envafors

(Du læser en ældre artikel, som er udgivet for 1 år siden).Slagelse.News – »Det er ingen hemmelighed, at skærpede krav til forsyningssektoren – ikke mindst i forhold til forsyningssikkerheden og trusler mod kritisk infrastruktur – udfordrer særligt mindre forsyningsvirksomheder,« lyder det fra bestyrelsesformanden for Sorø Forsyning om fusionen.

"Sorø Forsyning bliver en del af Envafors"

Kajanlægget på Flådestation Korsør opgraderes

(Du læser en ældre artikel, som er udgivet for 1 år siden).Korsor.News – »Renoveringen af Flådestation Korsør er ikke blot en opgradering af vores havn, men også en investering i fremtiden. Renoveringen sikrer, at vi forbliver en velfungerende og moderne flådestation til støtte for allieredes og danske orlogsskibe og Forsvarets virke i Korsør i mange år fremover,« lyder det fra kommandørkaptajnen.

"Kajanlægget på Flådestation Korsør opgraderes"

Indvielse af koblingsstation på Halsskov

(Du læser en ældre artikel, som er udgivet for 1 år siden).Korsor.News – Borgmesteren satte strøm til den nye koblingsstation, der fremover skal forsyne industrikvarteret i Halsskov og dele af Korsør by med strøm. Dermed bliver der kapacitet til omkring 80 lynladere til el- og hybridbiler og et endnu ukendt antal ladeparker til lastbiler med videre.

"Indvielse af koblingsstation på Halsskov"

Q8 åbner nyt restaurant- og take away-koncept

(Du læser en ældre artikel, som er udgivet for 1 år siden).Korsor.News – »Vi ser frem til at give Korsør og omegn en helt ny madoplevelse (fra den 7. april, red.). Vi håber, at de vil tage godt imod vores NOAHS-koncept og nyde den høje kvalitet og bekvemmelighed, vi tilbyder – uanset om de vælger at nyde maden på stationen eller få leveret maden hjem,« lyder det fra Q8.

"Q8 åbner nyt restaurant- og take away-koncept"